Merhaba arkadaşlar ben tam 14 haftalık oldum gebeliğimin başından beri kusma hiç olmadı bulantılar ara ara olup geçiyordu ve aşırı derecede bel sırt ağrısı kasık ağrısı yaşıyordum geceleri sırt üstü yattığımda falan karnım kasılıyor belim ağrıyor hemen dönüyordum sağıma veya soluma fakat 3_4 gündür bir anda hiç bir belirtim kalmadı sabaha kadar sırt üstü uyumuşum ama kalktım hiç bir ağrı sızı yok karnım falan yumuşamış gibi eski gerginliği yok bunlar normal mi acaba sizinde belirtileriniz kesildiği oldu mu bu haftalarda cevaplarınız için şimdiden teşekkürler 🙏😊