Prenses_im47 Ewet arkadaşlar sorum şu bebişleriniz kaçıncı hafta doğum kanalına girdi 37 haftalık gebeyim sanırım benimki hala inmedi nefes darlığı yaşıyorum diyaframı ma baskı yapıyor.ilk gebeliğim bu arada yardımcı olursanız sevinirim 🤗🌹
Czn2105 Prenses_im47 merhaba günaydın. 😊 24. Hafta da baş aşağıya indi demişti doktorum 36. Haftada da kanala girmiş dedi ama bende hala göğüs kafesimde rahatlama yaşamadım bazen tekmelerini hissediyorum ama çoğu zaman oraya sırtını mı poposunu mu me yaslıyor gibi hala rahatlama gelmedi. Bende şu an 37+1im
Dilara556 Prenses_im47 bende 37+4 üm bebeğin kafası aşağı doğru ama aşağı indiğini düşünmüyorum mideme tam tersi baskı yapıyor bir tarafta toplanıyor tekmeleri artık çok katı olmaya başladı
Bebek_anne1995 Prenses_im47 Bızde bugun 40+0 olduk ama hıc bır belırtım yok daha sadece gece belım agrıdı o agrı yavas yavas kalcama geldı sımdıde kalçam agrıyor bıraz
Eliztosunannesi_ Prenses_im47 29 dan beri kanalda ama büyüdükçe hala diyaframdaki baskı artıyor normal yani öyle hissetmeniz🌸 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻
Prenses_im47 Czn2105 Ben de hala nefes darlığı yaşıyorum ama eğilip kalkınca da karnımın altında da ağrı hissediyorum bir ağırlık hissediyorum doktorum bir şey söylemedi ama sizce inmiş midir 🤭
Prenses_im47 Dilara556 doğrudur artık eğilip kalkmak işkence haline geldi nefes darlığı yaşıyorum benimde kafası baş aşağı 29 haftadan beri ama ilk gebelik olduğu için fazla tecrübem yok Ben de bir sorayım dedim 🤗
Prenses_im47 Bebek_anne1995 doğrudur Allah yardımcınız olsun benim de arada adet sancılarına benzer sancılarım oluyor ama uzun sürmüyor bel ağrısı zaten gebeliğin başından beri var değişmedi 😇