Bluesky-mom momyy__ ben 6ncı hafta gitmiştim keseyi de gördük kalp atışını da duyduk. Beta hcg değerim >10000 yazıyordu 😊
Honeymom17 momyy__ hayirli olsun,saglikla gelsin bebeginiz🙏2000den altinda kese gorunmez diye biliyorum
Elzsy2023 momyy__ 1500 ü geçtiğinde görünüyor. 2 günde 2 kat artması gerekiyor . O şekilde düşünerek gidebilirsin
Rapunzelinanasi momyy__ 1 hafta sonra gidin garanti olsun. Bazen 1.500 de de karından görünmeyebilir çünkü
momyy__ Bluesky-mom benimki geç döllenme herhalde canım son adet tarihim 27 Kasım ona göre en azından kesesinin gözükmesi lazmdi
TTtutku momyy__ ooo çok çok yeni daha hayırlı olsun bence biraz bekleyin hem kalp atışı hemde kese ikisini birlikte görün ben 673 ile öğrenmiştim 3 hafta bekledim 7 Haftalıkkrn hem kalp atışı hem keseyi gördüm
ArvenMom momyy__ ilk değerim 430 çıkmıştı 3 gün sonra 1760 2 gün sonra 2838 di 5+4 gittiğimde hem kese hem bebek vardı allaha şükür 6+0 da kalp atışını duydum şuan 18+4 🤲🏻🥰
momyy__ ArvenMom bende oğlumda 6+3de gittim yem bebeği hem keseyi hem kalp atışı ni duydum bunda da haftaya giderim öyle olsun küçük oğlum var sürekli bırakacak kimse yok