Kızlar merhaba bir hafta önce normal doğum yaptım ve çok zor bir doğum oldu benim için sonrasında kuyruk sokumum ağrıyor. Ve geçmek bilmeyen bir ağrı ne oturtabiliyorum ne kalkabiliyorum bebeğime bile rahat rahat sarılamadan henüz. Geçmesi için ne yapabilirim başına böyle bir durum gelen var mı