nur_bebek34 Gebelikte idrar yolu enfeksiyonundan dolayı üromisin yazdı doktor. İshal oldum 2 gündür geçmiyor korkmaya başladım ilacın yan etkisi mi acaba
myangelson nur_bebek34 ben antibiyotik kullandığım zaman hep ishal olurum midemi bagirsaklarimi bozar hep hamilelikte de demir hapı kullanırken siyahlık olmuştu seninki de bundan kaynaklı olabilir
Nedime54 Antibiyotikler bağırsak florasını bozabilir o yüzden ishal olmuşsunuzdur demir ilaçları da siyahlık yapıyor kullanıyorsanız eğer o da o yüzden olmuş olabilir ama siz yine de doktorunuzla görüşün bence gaitanın rengi önemli