girl_boy_annesi Kızlar 5 gün önce normal doğum yaptım dikişlerim bugün batıp kaşınıyor iyileşiyor mu yoksa bakamıyor muyum anlamadım 😞
Analikonline girl_boy_annesi iyilesiyor kuzum ama akıntı bol ve renkli gelirse Dr a görün pişiyor derler bizde birde idrar falan yapıyorsun haliyle asitli etkiliyor
kalpatisi_ girl_boy_annesi dikişleriniz batıyosa artık kurumaya başlamış iyice kuruduktan sonra ipler düşmeye başlicak demektir. Kaşınmasıda iyileşmesinden dolayı. Güzelce pansumanını yapıyosan bi problem yoktur korkma 😊
prensprensesannesi__ girl_boy_annesi aynı gün doğum yaptik sabhatandir aynı batma ve kaşıntı var büyük abdeste çıktınız mi
prensprensesannesi__ girl_boy_annesi aynı şekilde bnede ama çok zordu 🫥 yarın kontrol var umarım Altan bakmazlar😢
girl_boy_annesi prensprensesannesi__ ya beni taburcu etmeden önce alttqn baktılar bir daha bakar mı bilmiyorum 🥺
Nis girl_boy_annesi he biraz garip gelebilir basta 😀 ben gördm dedim burası böylemi kalacak ben şok 😁 düzeldi sonra