Kızlar yumurtlama günümü değerlendirmiştik üzerinden 14 gün geçti şu an adetime 2 gün var adet sancısı gibi ağrılar oluyor (ama benim genelde adet sancım sanki afedersiniz vajinada bi ağırlık var da asagı çekiyormuşçasına bi ağrı olurdu) bu defa öyle hissetmiyorum sadece kasık agrısı ve ara ara karın ağrısı göğüste hassasiyet var ve ara ara aşırı bir sıcak basması sonrasında üşüme oluyor bu tarz bişey yaşayan oldu mu ? Gebelik var mıdır?