Minikveannesi123 kuzummm öncelikle gözün aydın 🌷 endişe etmene hiç gerek yok sütün gelmese dahi bebişlerin emin ellerde ve besleniyor, erken doğum ve sezeryan olduğu için sütün gelmemesi çok normal, sıcak ıslak havlu ile göğüslerine masaj yapmayı öneririm ilk fırsatta ameliyatını koruyarak ( bantlar var ) sıcak duş alman süt kanallarını açıp sütün gelmesine yardımcı olacaktır. Ev için de kesinlikle elektrikli pomp almalısın. Bol bol su iç meyve ye moralini asla bozma herşey çok güzel ve daha güzel olacak emin ol ❤️ aaa bir de bolll bolll yürü kuzum sezeryan sonrası sana ennn iyi gelecek şey bol yürümek olacaktır. Çok öpüyorum güzel yanaklarından, bebişlerine kavuşunca da yaz, ayyy bunlar beni hiççç uyutmuyor diye 😍