Esra06e yumamiii 8+5 olduk bizde benim de öyle bir günüm bir günümü tutmuyor mide bulantısıyla devam bakalım
yumamiii kucukbebek allahım hemencecil duyurmayı nasip etsin inşallah panik yapma sen gergin oldukça bebek de gergin oluyor
Love13 Selammmm 8+3 olduk bulantılarım hafif hafif vardı ama 8.haftaya girdiğim an bir anda belirtiler gitti bende anlamadım insanın kafası karışıyor 🙈
kucukbebek yumamiii Insallah canim yurtdisinda yasiyom ilk ultrason 12 haftada. Bekliyorum bugun biraz kasik agrim oldu ve akintimda cok hafif kan vardi 😕