Rosense Merhaba, lohusa şerbeti ile ilgili ne düşünüyorsunuz? İçmenin herhangi bir faydasını gördünüz mü?
Deletedmom_33 Rosense Sezeryan sonrası hastane özel olunca getirmişlerdi. 6-7 saat sonra sağımda hemen geldi sütüm. Evde de yaptım kendim içtikten sonra sabah sagimda 150 ml filan çıkmıştı. Oğlum emmiyordu sağım yapıyordum. Şekerli olduğu için arttırıyor olmalı
Elisam22 Rosense bende sut arttrdiggini biliyorum ilk doğumda hastanede icmstm ikinci dogumumdada alacağım yanima