Silalp_26 Sürekli lavaboya gidiyorum çiş konusunda bugünde birden kötü oldum 5.6 saat uyudum sancı yok ağrı nadir oluyor sol bacağıma ağrı giriyor ara ara doğum belirtisimi sizce
Degisikkullanici Silalp_26 benimde sancı sol bacağıma giriyor ama genelde düzensiz sancılar doğum belirtisi değildir ama belirli dakikalar içinde geliyorsa o doğum sancısı olabiliyor
Buse-ozdmr Silalp_26 onlar doğum belirtisi değil canım bende 33 haftadayım bacak bel sırt bunlar olacak seyler dedi doktorum kramplarımda var 😂🌸
Cakmakhatice Silalp_26 magnezyum eksikliği nedeniyle kramp olabiliyor bende de oluyordu doktoruna danış istersen
Silalp_26 Cakmakhatice çok teşekkür ederim evet bi soruyim onu dışarı çıkıyoruz yolun ortasında kalacam diye korkuyorum 😂