Kızlar bugün itibariyle 38. Haftamdayım ama hiç belirtim yok ne ağrım ne sızım sadece çok ağırlaştım yatıp kalkmakta zorlanıyorum onun dışında yalancu sancılarım bile yok bel ya da kasık ağrısı da yok normalmi bilmiyorum çarşamba kontorlm var bebek dönmüşmüdür aşağı bilmiyorum halbuki 2.doğumum olcak ilk hamileliğimde 35.haftamda başlamıştı ağrılarım sancılarım 41.de oğlumu doğum yapmıştım şimdi kızımı bekliyorum bakalım ne zaman gelcek 😌