Nily35
Bizim burda ilk ayle doktoruna gidiyosun 7-9 hafta arasi, onlar sana hamilelik kagitlarini hazirliyolar.
Sonra ilk kontrol 12 hafta hastaneden termin geliyo, ayri bir yerdede ebe kontrolleri oluyo o da ilk 16 haftada. Hersey normalse cok sıkı takip etmiyolar