melisaugtr Akcaozge ben de cem beye gidiyorumm çok memnunum😊 en son 12 aralıkta gittim, 16 ocakta gidiyorum tekrar 🙄
melisaugtr Sahnedekimadam ben Gaziosmanpaşada oturuyorum ama cem beye eylül 2021′den beri gidiyorum çok memnunum, gebe kalınca hemen ilk seçeneğim oydu😊
melisaugtr Akcaozge şuan 16 hafta olduk erkek dedi en son ama 2 haftaya net söyler 😊 siz hangi haftadasınız sizin cinsiyet belli mi 😊
Semadml melisaugtr ay erkek mi yine bi aklıma gelmişken bakayım dedim cinsiyet öğrenmişsin :) benim de erkek allahım hayırla kucağımıza almayı nasip etsin nasıl gidiyor ?
melisaugtr Akcaozge sağlıkla gelsin inşallah minnoş 🙏🏻😊 benim çocukluğum geçti Çeliktepe de, avucumun içi gibi bilirim genelde orayı😂 geliyorum da ayda 1-2 kez 😂
melisaugtr Akcaozge birde bişey sorabilir miyim detaylı ultrason yaptırdınız mı? Ben yaptırıcam ama hastaneye gelen doktor için kötü yorum görmüştüm emin olamadım