Kızlar merhaba, Behçet hastasıyım ama değerlerim normal çıktığı için ilaç kullanmıyordum. Şimdi 21 haftalık hamileyim ve crp 11 çıktı dahiliye, romatoloji ve kadın doğum doktorum kolsişin kullanmamı söylediler. Çok kararsız kaldım. Crp yüksek çıkan veya kolsişin kullanan var mı aranızda?