Nursena0378 çok ağır öksürük oldum ben de , ama doktora gittiğimde konuşamayacak derecede öksürüyordum derdimi zor anlattım ve şiddetliydi, normalde amniyon sıvısı sayesinde bebeğe bir zararı yok demişti , sadece bu kdr şiddetli ve seri gecmeyen öksürük günlerce sürerse erken doğumu tetikleyebilirsin demişti , o yüzden çocuk öksürük şurubu verdi bana , ama.dedigim gibi benimki 10 gün sürmüştü ve ciddi şiddetliydi 🥺