Smyye_uysl1 Kızlar 34. Haftaya girdim bir haftadır kalçama kramp girdi ve yürüyemiyorum yani basamıyorum sol bacağımın üstüne merdivenleri dört elli çıkıyorum ne yapmam lazım bu durum normal mi bilgilendirebilir misiniz
Nhlhmz11 Smyye_uysl1 benim belimde iki fıtık var , onlar vuruyor o şekilde . Kalcamdan sol bacağımı kitliyor . Siyatik sinirlerin ordan . Masaj yaptir oraya bol bol , yoksa kötü ediyor .
Tugba_23 Magnezyum eksikliğinden ötürü okuyor magnorm marka magnezyum kullanıyorum çok etkili al iç üst üste 2 gün 3.gün turp gibi olacaksın eminim,ayrıca sıcak su altında sabunla bölgeye öasaj yap