İlk gebeliğimde saçma sapan insanları dinleyip yaptırmamıştım , bebeğin suyu azalmıştı yanlış beslenme dolayısı ile şimdi 2.gebeliğimde inanın bugğn yaptırdım yine gebelik şekerim çıktı .lütfen kimseyi dinlemeyin yaptırın 2 baklava yiyip gel dedi dr o suyu içmek istemiyorsan bile dedi düşünün artık , şu devirde şunları tartışmayın ayrıca bebeğiniz doğduğunda rota menenjit aşılarını da kesin yaptırın , eklemek istedim bebeğim rota geçirdi çok zor