Normal doğum yaptım ,çocuğum 4kiloya yakın çokta ödemli bir çocuktu öyle diyim ama inan o kadar zor değil sadece biraz şiddetli bel ağrısı , sanki o an rüyada gibiydim o acıyı çeksemde sanki ben yaşamıyor dışardan yaşayanı izliyordum , 2021 Nisan ayında doğumum oldu şimdi 2023 nisanda bir doğum daha yapacağım üst üste hamilelik 😅😅 korkmuyorum inanki o anı yaşayan biri olarak , inanıyorum ki doğumdan sonra herşey unutuluyor ,biraz dikişler acıtıyor ama oda geçip gidiyor .