KaderKrmazAlva Kızlar ilk gebelikten hatırlamıyorum 14+3 olduk halen yüz üstü yatıp uzanıyorum şuanlık rahatsız da olmuyorum ama bir sıkıntı olurmu
Avukathanimm KaderKrmazAlva yüzüstü yatmaman gereken zaman geldiğinde zaten rahat edemeyeceksin yüzüstü yatarken. O yüzden eğer sen rahatsız olmadan yatabiliyorsan şu an için, bebeğe de sakıncası yoktur. Öyle okumuştum bi yerde.
Tugba_23 Geçen bir doktor 20 haftaya kadar yatın demişti ben onu dinlemeden bile yattım vallla Şuan 28e gircem yine ara sıra yüz üstü gibi yatıyo buluyorum kendimi,inşallah ezmem bebeği
dmtturan Bebek büyüyünce evet rahatsız oluyor insan batıyor çünkü 17 de tam olarak bıraktım denilebilir kendimi yastıkla yatmaya alıştırdım 6 haftadan sonra 🤣