elifsgr Burcin6 gelişim geriliği vardı ve suyum sınırda ondan almayı düşündüler ama bugün güzel şeyler söyledi belki 38e kadar bekleyebiliriz
emineekurt Canannyesiltpe ay inşallah iyice stres oldum doğuramıcak gibi hissediyorum 🤭 sizde durumlar nasıl
Gulseemaa Bizimde son 5 gün ama pek gelesi yok gibi 😅 hiç sancı falan da yok bu gidişle daha doğuramayacağım gibi 🤦🏻♀️😕