Merhaba kemal hoca cok iyi ki doktor benim bu yoldaki en güzel denk gelişimdi.. Ben muayene olmaktan bile korkuyordum ancak o kadar sakin ve tatlı dilli bi doktor ki korkularınızı unutturuyor.. benim 2.denemede sağlıklı gebeligim oluştu cok şükür Rabbim ilk seferde güldürsün yüzünüzü