Eda6 evet bende duymuştum ama sonradan öğrendim. İlk gebeliğimdeki doktorumdu kaybettik bebeği ilgisizdi sevenide var ama asla elektrik alamadım. Kan pıhtılaşması olduğunu öğrendim herseyi kendim arastırıp kendim yaptırdım beni yönlendirmedi yetmezmiş gibi, ikinci gebelikte kalp atışını duydugumuzda iğneye başlarız dedi bu cümleden sonra bende bitti zaten ikinci gebeliğimde doktor değiştirdim bu cümlesini doktoruma söylediğimde değiştirmekle iyi yaptığımı anladım