Fatma63_41 Fatma63_41 sen Bi panik olma iyi şeyler düşün 🥰 bende gebeligimde kese vardı bebek yoktu 3 hafta sonra göründü ama kese göründüğünden Dr bir sürü tahlil verdi yani
kucukbebek Fatma63_41 Insallah ya canim Buranin sakinligi beni benden aliyor. Ilk hamileligimde memleketimdeydim kan degeri, ultrason herseye baktilar. Burda bambaska