Hhasret Merhaba hanımlar doktor Ceyhun beye gidenler var mı varsa memnun musunuz doktor beyden ve hastaneden
siyahinci3 Hhasret hastaneden memnunum ama ceyhun beye gitmedim 2021 de seher hanimda dogum yaptim bu ay da cigdem hanimda olacak nasipse
Papatyaaaaaa Hhasret ben gidiyorum çokta memnunum. Çok ilgili ve alakalı her soruma özenle ve rahatlatarak cevap veriyor. Hatta çok güler yüzlü konuşma tınısı sert ama bu mizacıyla alakalı. Ücret olarak çok artmış ama yapacak bir şey yok tüm özel hastaneler artık böyle.
Hilal2 1 kere oğlumda gitmiştim hiç memnun kalmadım sevenler sevebilir ama öyle suratsız öyle kaba bi adam ne biliyim koray beye gidiyorum şuan 2. Gebeliğim asla kesinlikle gitmem ilk gebeliğim de gitmiştim çevremde kimsede beğenmediğini söylüyor
siyahinci3 Mervesultan evet bu ay dogumum ayin 27 sine karar kilmistik benim 3.dogumum ikinci sezeryanim olacak ..sezeryan dogumu 7 binden 10 bine muayene 460 dan 670 olmus😓😓 Mecbur hastaneyi biraktim kartal dragos bezmi alem hastanesine gidecegim esim sgk da çalışıyor anlasmasi varmis doguma 3 bin verecez muayene ucretleri tahlil ucretleri vs de bedava imis