Yarendemir_q o dediklerinden bende de vardı, henüz 15 yaşındayken tanı konmuştu, hatta ilk doktorum çocuk sahibi olamayacağımı, anne olabilmek için çok uğraşmam gerektiğini falan söylemişti. Acil ameliyat olmamı hatta masada kalabileceğimi falan söylemişti. İnternetten apar topar doktor arayıp bulduk ertesi gün hemen doktora gittik. İstanbul’a, adı Tugan Beşe. Hiç unutmam o adamı, gerçekten dünyanın en naif insanı ve en nazik doktoru diyebilirim. Beni karşısına aldı konuştu ve doğum kontrol hapıyla geçti. Tabi uzun bi süreçti ama geçti yani. Yıllarca doğum kontrol hapı kullandım çikolata kisti yüzünden de taa ki geçen mayısa kadar. Mayıstan beri de korunmayı da bıraktık hapı da. Şimdi hamileyim:) onun için tek doktorun dediğine bakma derim, bir Tugan Beşe’ye de gitmeni öneririm. Daha yaşın da küçük tüp bebek tedavisi yorucu ve uzun bir yol olabiliyor bazen, öncesinde alternatif yolları denemeni tavsiye ederim ❣️ umarım kalbinin ekmeğini yersin