burcuoznur https://www.hizliresim.com/remyned Kızlar ebe kadın yarın doğum başlar dedi sizce de öyle mi bakar mısınız
YaseminBatrk burcuoznur senin ebe daha önce dogurtmamis mi kizzzz. Doğum icib sancıları+100 falab olması ve sık olması lazım. He yine de Allah bilir belki birden sandın baslar ama bence bu sancı da doğum olmaz açılma var mı baktılar mi
Zeynepz burcuoznur doğum sancısı değil bunlar canım benim sancılarım 100 e çıkmıştı ve ertesi gün doğurmuştum nst böyleyken iki hafta daha geçmişti ama tabi hiç belli olmaz hayırlısı olsun
2ErkekAnnesiiiii Kiz benim ki bundam, daha, beterdi sancilarim bugun ki nstde hala evdeyim 40+2🥴rabbim saglikla, aldirsin kucagina insallah🌺
burcuoznur 2ErkekAnnesiiiii kız kardeşim şehir dışında bende haber verdim yetişsin diye acaba bekler miyim ys
burcuoznur 2ErkekAnnesiiiii hastaneden çıktık daha bi değişim oldum anlamadım ebe uzun yürüyüş yap yarın doğurursun dedi neye göre peki
2ErkekAnnesiiiii burcuoznur düzenli 3 kere sanci cikmis ondan demistir ama sanmiyorum benim sancilari gorsen hala evde yatiyorum ki o nstyi hissetmedim bile 😁
Akca35 1 hafta önce bundan daha yüksek ve sık sancılarım vardı ama hala doğurmadım. Sancıların çok yüksek değil doğum yapman için 90 larda sancın çıkması lazım
burcuoznur YaseminBatrk hayır bakmadı bende anlamadım kendi hastaneme gitmedim özele gidip çektirdim. Bende senin dediğin gibi biliyorum ama şuan kasıgım çok ağrıyor mesela
SerapBagci burcuoznur 39+6 oldum bunun gibiydi bugün sancilarim ama şuan tık yok 😄 gerçi gündüz de hissetmiyordum zaten sancilarimi
yagmur089 burcuoznur yani sancin hafif var burda ama sık olmus sancin benimki baya vardi sanci cekerken yukari yukariydi rabbim bi avazda dogurmayi nasip etsin
burcuoznur AdinsMom ya bende anlamadım ağrım var ama sancı mı değil mi nasıl süre hesaplayacağım bilemedim