Aishvet7 merhaba. Geç gördüm mesajınızı umarım tedavi bitmiştir. Bizde doğumdan sonraki gün 24 saat ışın tedavisi aldı. Sonra eve geçtik, 3 ve 4. Gün o uyanmasa da biberon ile 2 saatte bir riya öğünü şeklinde besledik. Uykusunda verdik yani sütünü/mamasını. Hatta sütü ne kadar içtiğini bilemeyeceğim için emzirmeden sağarak 2 saatte bir 60 cc verdim ama 4. Gün 19 a çıkmıştı değeri ve maalesef 24 saat daha fototerapi alıp değer 7 ye düşünce çıktık. 7. Gün tekrar kontrol vardı. O güne kadar yine 2 saatte bir 60 cc olacak şekilde besledik ve 7. Gün gittiğimizde yine yükselmişti ama 12-13 arası olmuştu. Doktorumuz yatış vermedi. 7. Günden sonra değerin yükselişinin azalacağını söyledi ki zaten bebeğimin kilo alımı, çişli bez sayısı iyiydi. 7. Günden sonra yükseliş azalsa bile çok çok yavaş düştü. Tamamen bitmesi 2 ayı bulmuştu. Yani cildi sarıydı, çok uyuyordu ama bunlar dışında bir problem yoktu. Bizim en büyük şansımız bebeğimin rüya öğünü yapıyor oluşuydu. Uyanmadan da beslendiği için süreç uzun olsa da beslenebildiğinden emin olduğum için içim rahattı. Size diyebileceğim tek şey geçecek. Evet uzun olacak, geç bitecek ama bitecek. Zaten 10. Güne kadar yatış sınırı 15 ama 10. Günden sonra o sınır her gün yükseliyor. Yani 11 gün 16 ile yatış, 12 gün 17 ile yatış oluyor gibi düşünün. Siz sadece bebeğinizin yeterli beslendiğinden emin olun ve gerisini zamana bırakın. Bir de ilk 10 gün değerin yğkselişinin yavaşladığından/durduğundan emin olana kadar minimum 2 günde bir kontrol ettirmeye bakın. Çok fazla yükselmemeli çünkü.