Avukatanneee 28 Aralık 14 30 Aralık 64 2 Ocak 320 Artış sağlıklı mı hanımlar? İlk gebelik henüz kimse bilmiyor o sebeple buraya yazıyorum ?
Happycatt Avukatanneee bence gayet güzel artmış önemli olan %60 artış olması sizinki de gayet güzel görünüyor 🙏
sinoli Avukatanneee Artış sağlıklı, ama 1000’leri de görmek lazım tabi ☺️ Birde aynı hastanede mi veriyorsunuz betayı?
YaseminBatrk Avukatanneee 7 gün sonra gidecem demişsiniz o zaman ortalama. 2500 falan olur. Kese belki görünmez ama takviye ilaç içmeye başlarsın. Sağlıcakla buyusun mercimeginiz🥰
Hdudjskdkxn92838 Bence gayet guzel canimmm doktor bisey demedimi son adet tarihin ne bide Rabbim saglikli sekilde kucagimiza almayi nasip etsin 🥰
Avukatanneee Hdudjskdkxn92838 açıkçası ben hastanelerin çok kalabalık olması sebebiyle acilde sadece beta baktırdım. Henüz 4 haftalığız sata göre. O yüzden haftaya pazartesiye randevu aldım gidicem inşallah
Hdudjskdkxn92838 Avukatanneee cok sukur degerlerinde guzel Rabbm insallah hem keseni hem kalp atislarini duymayi hepimize nasip eder insallah 🥰🥰😇
banadiyoki Avukatanneee evet gayet iyi artış 2 günde 2 katına çıkması gerekiyor demişti benim doktorum umarım herşey yolunda geçer 😚
funnymummy Avukatanneee artışınız güzel görünüyor canım doktora gidene kadar folik asit kullanmıyorsan eğerki ona başla istersen hayırlı olsun 🫣