BetusEbe Arkadaşlar 4+3 te beta 1093 iken 5+0 da 3683 çıktı öncesinde her gün 2 katı artıyordu bu son günlerde bu şekilde çıktı sonuç böyle olup sağlıklı gebeliği devam eden var mı endişelenmelimiyim 5+0 da kese göründü karından USG ile 🙏
gl12cn34 BetusEbe merhaba benimde 28 aralıkta beta değerim 100 çıktı bugün ayın 2 si tekrar kan verdim ve 877,91 çıktı sizce benim artışım normal mi ve keseyi ne zaman görürüz acaba
BetusEbe Beta HCG 48 saatte 2 katı artmamis %80 artmış o yüzden endişelendim öncesinde günlük 2 kat artmıştı 😏
Hdudjskdkxn92838 gl12cn34 canim ben 27 si dd kan werdiqimde 274 degerle ogrendim 28 ksinde kan werdiqimde 404 olmustu buqun agrilsrima dayanamayip gittim we 5 haftaliqim son adet tarhine gore kesyi girdumm cok sukur elhamdurillah darisi sana hepimkze insallah🥰🥰😍😇