S_degirmnci Merhaba ilk gebeliğim 15. Haftadayiz 14. haftadan beri bacağımı topladığımda sol alt karnımda batma yada kramp gibi bişey oluyor. Yatıp kalkarken de oluyor bazen korkmalı miyim anlamadım bilgisi olan var mi şimdiden teşekkürler
noluyosanagenemiross Bana da oluyo bu 1 hafradır 14. Haftaya girdim bekliyim merak ediyorum. Bazen kramp kalp gibi atıp duruyor falan bende anlamadım neyin nesi🤲🏻
S_degirmnci noluyosanagenemiross evet aynı his bende de var bilgisi olan varsa aydınlatırsa çok sevinirim 🙏
Busra_er1 Bende 13. Haftamdayım aşırıı oluyordu doktora gittim enfeksiyon olabilir demişti veya bebek o tarafa basınç yaptığı içindir