Aleynaerayy22 Sizler ne durumdasınız ☺️ sabahtan beri post açıyorum Doğumla ilgili hiçbiri görülmüyor 😅 bugün nst de hazirlik sancımız çıktı gelen giden yok henüz 38+5 oldukk erkekler kaçı bulur
Aleynaerayy22 Meyra19 ayyy hadii bakalım inşallah Allah ikinizide kolayca kavuşturur birbirinize canım ilk doğumunmu olcak bilmiyorm benim ilk olcak ama kendine hiç korku verme bebişini düşün😍💞 ben normal olacağı için ne zaman gelir bilemiyorumm 😂
Symaaas Aleynaerayy22 böyle deme ne kadar çok içeride kalırsa o kadar iyi gelişimi için unutma 🥹 anne karnındaki bağı özlüyor insan şimdi 2 ye hamileyim ne olacak bakalım inş sağlıklı bir gebeliğim olur
Aleynaerayy22 Symaaas evet bir yandan öyleymiş 🥹 bende çok özlerim bu anları inş güzel sağlıklı bir hamilelik geçirirsin canım sorunsuz şekilde 💞
qwerty2 Aleynaerayy22 onun keyfi yerinde de ben çok kötü durumdayım. İyice yerleşti herhalde penguen gibiyim 🤦