Damlamsu 1 Şubat da çağırdı doktorum o zaman geldiğinde doğum planı yapacakmışız normal doğum gözüküyor herhangi bir engel yoktu baktığında gittiğimde hem nst hem plan olacak doğum 22 Şubat gözüküyor ama içimden daha erken gelecek hissi var gününü beklemeyecek gibi 1 hafta önce gittim en son 32+0 da şimdi ,33+0 olduk zaman geçmez şimdi