yagmur089 Gizerkav normal canim eger geri geciyorsa tabiki benimde oyle oluyor ama gaz sancisi Maalesef bnde 18 haftadayim ikinci gebeligim
Avukathanimm Gizerkav çoook normal :) rahim büyüdüğü için bağlar geriliyor. Hatta bebeğin büyüme atağı dönemlerinde daha da şiddetli oluyor
Gizerkav Esrahmet bende çok şiddetli değil ama sürekli bir sancı yani çok nadir sancı olmadığı oluyo aslında sorduğum kişiler normal diyo ama insan bi tedirgin oluyo tabi
Esrahmet Gizerkav benim 2.gebeligim ilk gebeligimde olmamıştı böyle. 3 yaşında kızında var valla gün içinde aşırı zorlanıyorum
Hilaynur Genitalda baskı gibi sızı gibi oluyor ara ara sürekli olmaz normal , birde karın içi sızlamasınn sebebide karın genişliyor ondan ince bi sızı gibi sanki derin gneişliyo gibi