A_C_04 Hanımlar an itibariyle 17 haftalık olduk ama hala hareketlerini tam hissettim diyemem ilk gebeliğimde daha erken hissetmiştim sizde durumlar nasıl ne zmn hissettiniz???
A_C_04 Haziran34 aslında arada çok az hissediyo gibi oluyorum tam elimi koyuyorum üstüne artık olmuyor anlamadım bende 😄
dilos011 17+3 olduk öğlen hisseder Gibi oldum sanki genlesirsin ya bacaklarını böbreğimde hisseder gibi oldum yemek yerken 😂😂bilmiyorum ama bi kıpırdama oldu eminim 2. Gebeliğim
A_C_04 dilos011 ikinci diyee daha erken hissederim diye düşünüyordum Ama öyle olmadı pek 😊cinsiyeti ogrenebildinizmi ??
dilos011 A_C_04 13 haftada doktorum erkek demişti bi daha da Gitmedim detaylıyı bekliyorum sen öğrendin mi