-hilalylmz6 Arkadaşlar her akşam düzenli olarak kalp çarpıntım oluyor 19+4 olduk, bu durumu yaşayan böyle olan sebebini bilen var mı ?
yanlisanlamaama -hilalylmz6 bende aynıyım akşamları çarpıntı kulak uğultusu yaşıyorum kontrole gittiğimde sorcam doktora aynı zamanda tansiyonum da düşük çıkıyor 😢
tugbacns -hilalylmz6 ay ben çok yaşıyordum 14-18. Haftalar arası devam etti hep hatta kardiyolojiye göründüm holter bile taktılar takip etmek için. Daha sonra demir ilacına başlayınca geçti sanırım takviyeye ihtiyacım varmış genelde 20. Haftada başlatıyor doktorlar belki onunla alakalıdır. Yine de ihmal etmeyin kardiyolojiye görünün
Firdevs96 -hilalylmz6 o dönemlerde bende de oldu kansızlık ve az su içmekten kaynaklı olur dedi doktorum dediği gibi de kanım düşük çıktı kan ilacına başladım ve su içmeye çok dikkat ettim şikayetlerim bitti sonrasında
-hilalylmz6 yanlisanlamaama tansiyonumu çarpıntı varken hiç ölçmedim bi ölçmem gerek düşüyorsa çarpıntı olması normal
yanlisanlamaama -hilalylmz6 ölçün mutlaka yüksek çıkma olasılığı da var iki türlü de çarpıntı olabiliyor
Semilk05 -hilalylmz6 doktorum troid ilacı kullanırken çarpıntı yaparsa diye konuşmuştu o yüzden sordum Allah şifa versin canım. İyi hissetmiyorsan bence doktora git görün derim
-hilalylmz6 Anladım bi bakayım geçmezse mecbur görüncem kardiyolojiye, saatini bilir gibi akşamlar başlıyor 🤷♀️
Avukathanimm -hilalylmz6 kan hacmimiz arttığı için kalp biraz yoruluyor, sonra adapte olup alışıyor bünye, benim de o haftalarda çok çarpıntım olurdu yatak sallanıyor sanırdım.