Aynurakaya Allah yardımcımız olsun inşallah, bende yarın sabah 11 de giriyorum sezeryana ikinci doğumum ilkinde genel anestezi aldım ama şimdi spinal anetesizi olcak hem heyecan hem korku ikisi bi arada valla Allah kolaylık versin her iki doğumunda kendine göre mutlaka zorlukları olacak, bol bol dua elimizden gelen bu.