Prenses34_annesi Anneperi 31+2 de girdim hiç bir sorunum yada problemim yoktu doktorum böyle bir izlenimde ilerlemenizi istedi 🥰
Anneperi Semilk05 beni bugün nts ye yönlendirdi eğitim için dedi sırtıma göz kalemi ile işaretleme vs yapıldı nefes al ver gibi tekrar çağıracağını söyledi ağrı olunca ara bilgilendirelim dedi değişik geldi
Sumgum Melisasak145 çok erkQ Anneperi ortalama 34. haftadan sonra başlıyo bi sıkıntınız yoksa. Benim kızımda erken doğum tiskim varsı 29. haftada açılmam oldu doğana kadar her hafta hatta 35ten sonra 3 günde bir girdiğim oldu. Şimdi oğlumda 33 haftalığım üç hafta sonra gideceğim ilk nst de o zaman olcak.
Melisasak145 Sumgum benimde plesentam aşağıda erken doğum riskim var kasilmalarim oluyor bu sebeple doktorum her kontrolde nstye sokuyor
Buse-ozdmr Anneperi 30 da direk nst ye başlattı doktorum ☺️Ve 2 haftaya bir gidiyorum artık doktora normalde ayda 1 di