2022bebeki ya inanın benimde kapı süsü dışında aklımda bir şey yoktu.
Geçen iki tanıdık doğum yaptı hastaneye gittiğimde dedim bereye gittim.
Kuru pastalar kurabiyeler çikolatalar böyle cam semaver gibi lohusa şerbeti kadehler vs
Ayrı a hediyelik magnet açacak vs.
Ben hiç düşünmemiştim şimdi diyorum töbe bunları yapsam kaç paralık oluruz 😅
Açıkçası bir çikolata alayım diyorum. Annem bizde şerbet evde dağıtılırdı hastaneye ne ara yapıp götüreceğiz diyor bende anlamadım yeni moda mıdır bu