aybukekurt55 ben dıs gebelık yasadıktan sonra kurtaj ıgne oldum 39 gun sonra regl oldum hemen hag cektırdım ve sonuçları doktoruma goturdum oda femera ve ovitrelle bu ay takıp yapalım dedı , daha dıs gebelık bıtelı 1 ay olmus ve hsg cektırdım tutmaz kafasındaydım . Kıramadım tamam dedım sol yumurtam gelısmıstı ve ıgneyle catlattık tutmadı ama bı çokta gelısmesı daha kucuk olan yumurtalar kalmıs adet oldum doktor devam edelım dedı , dedım hayır ben daha 24 yasındayım hsg cektırdım ılla olur dedım ve o adet sonrası atılamayan bazı yumurtalar gelısmıs ve catlamıs femaranın gelıstıremedı yumurtalar dıer ay dahada gelısıp kendıısı catlamıs :) ve gebe kaldım :) 29 +4 haftalıgız 🙏