Annesi, onun gelişimi önemli şuan ve bunun için de hastanede kalması şart isterse 2 ay kalsın sağlığına kavuşup kollarına gelsin sürekli böyle düşünüp kendini yıpratma moralini yüksek tutman lazım bu durumda tek sen değilsin unutma sevgiler 💕🍀 bir an önce kavuşmanız dileğiyle