Mrv6867 merhaba ben de çok kötüydüm 18.haftaya kadar hiç bir çaresi yok , dayanmak durumundasınız malesef. Vücudunuz bebeği kabullenene dek bulantılar geçmiyor. Bebeğinizi düşünün ve geçeceğini bilin. Mutfaga cok girmemeye çalışın. Yağlı , acı , kızartma vs uzak durun. Bulantı ilacı bir tık hafifletiyor ama tam geçirmiyor. Ben 4 ay sadece yoğurt ve meyve ile beslendim. Naneli şeker yedim. Bol bol temiz hava alın. Yogurt çorbası vs az da olsa tüketmeye çalışın. ç kalmayın çıkarsanoz da birşeyler yemeyi deneyin mutlaka. Yogurt bulantıya bir nebze iyi geliyor. Nane limon da içiyordum ben.. Çok zor geçirdigim icin sizi çok iyi anlıyorum. En kısa sürede geçmesi dileğimle ,Çok geçmiş olsun.