Selam hamileyim 6 hafta 4 günlük ilk kontrolüme gittim ultrasonda baktı kese var çocuk daha görünmüyor dedi kalp atışınıda duyamadık ilk hamileliğimde 7 haftalikken gittim çocuk da göründü bebek de bide karnımda çok aşırı şişlik var sanki yemek yemişim gibi arada ağrı giriyor vitamin yazdı doktor gazdır dedi biran önce doğursam diyom şimdiden aşırı gaz ya