nigarglr İstanbul Avrupa yakasında iyi bir kadın doğum doktoru arıyorum önerisi veya fikri olan varmı??
Nurelaa Yakınız, ben halkalıda Gürkan Ağralıya gidiyorum kendi özel kliniği var ve çok ilgili gitmeni tavsiye ederim muhakkak memnun kalırsın (:
nazli5334 Esenler avicenna Sertan Aksu ya gidiyorum muayenesi 300 ₺ idi yeni yıl fiyatını bilmiyorum çarşamba muayeneye gideceğim
nazli5334 Irem34_52 37. Haftadayım çok iyi bir hekim istediğiniz zaman ulaşabiliyorsunuz çok ilgili memnunuz
Irem34_52 nazli5334 cok kilo aldınızmı peki kiloya laf edermi yada ayrintıli ultrasona girmedim ben sorgularmı ne bilim tahlilcimi
nazli5334 Irem34_52 tahliller için sağlık ocağına yönlendirmişti hatta Bağcılar Şafak hastanesinde Sema yılmaz adında hekime gidiyordum ben bıraktım iyi ki bırakmışım saatlerce sıra bekliyordum sağlık ocağında yaptırdığım idrar testini kabul etmemişti hastanede yaptırmam için. Sertan Aksu için randevu bile almadan gidebiliyoruz biz çok memnunuz 59 kilo ile hamile kaldım 71 kiloyum hekim kilo için birşey demedi
Irem34_52 nazli5334 anladım kac haftalıksınız peki şuan bende bu hafta doktor degistircem ikisi arasındayım butun doktorları gezcem bu gidisle hastanede 😆