Ozbyt Bebitommm çok geçmiş olsun hamilelik süreci sancılı zor ama en güzel zamanlarımız bence. Umarım kolay atlatırsınızz ağrılarınızı. Doktorunuza danışmayı unutmayın lütfen 🥺🥰
Nazli-61 Bebitommm ya bendede var bende 27. Haftadayım belimden karnıma doğru adet olacakmışım gibi sancı vuruyor Şuan çok şiddetli değil ama insan tedirgin oluyor ara ara geçiyor karın ağrısı bel ağrısı devam ama