sorybaby Kerim Yıldız beyi tavsiye ederim. Ben çok memnundum ama tayin dolayısıyla üzülerek bırakmak zorunda kaldım kendisini. Ayrılırken bile beni ne zaman istersen arayıp mesaj atabilirsin,sakın çekinme dedi. Burda yeni bir doktora başlayınca değerini daha iyi anladım. Muayeneden çıktığınızda kuş gibi hafif olursunuz. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatır, sorularınızı dinler,uzun uzun anlatır .Gereksiz endişelendirmez rahatlatır moral verir ❤️ ben çok tavsiye ediyorum.