Merhaba kızlar bugün şeker yükselmesi yaptım ve yüksek çıktı onun için evde kontrol yapıcam doktorum günde üç defa olmak üzere hem açlık hemde tokluk derecesini ölç dedi ama nasıl yapacağımı hangi aralıklar ile olucağını bilmiyorum bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi 😐