11 gün önce sehir hastanesinde normal dogum yaptım 3. Gün dikislerim açıldı enfeksiyon kapmış antibiyotik kullandım enfeksiyon geçti dikiş atılacak tekrardan ama sehir hastanesine gitmek istemiyorum özel klinikte doktor önerisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?