Kucuk_melegim Trombositiniz -126 değil, sadece 126. O belirtmek için başına - eklenmiş sanırım. Çünkü öyle bı değer yok aslında. Evet düşmüş ama çokta değil. 150binlerde olması gerekiyor en düşük. Korkulacak bi seviyede değil. 50 binin alti ciddi kanama söz konusu olur. Kontrol ister belki doktorunuz.