Ruzgarr 19.haftamdayim hala kusuyorum.bugünde bir karın ağrısı var hiç kesilmedi yani.ama bebegimin hareketlerini hissediyorum.yarın kontrolüm var ayrıntılı ultrason.o arada doktorada sorcam normalmi diye.ayy şu kusmalarda bir bitsede yemek yesem ya 😏 sizde durumlar ne